18 stycznia 2015

Postanowienia noworoczne

Brak komentarzy:
 
Nowy Rok już się porządnie rozchulał a na moich blogach cisza. Lubię sobie na końcu i na początku roku odpocząć trochę od "postowania". W końcu blog to takie miejsce, do którego mogę wpaść kiedy tylko mam chęć. A w tej świątecznej atmosferze miałam chęć odwiedzać rodzinę i spędzać miło z nimi czas, pichcić, sprzątać, dekorować. Powoli wracamy do życia po świętach, zaczynamy ściągać dekoracje, rozbierać choinkę, która w tym roku była trochę kłopotliwa ze względu na małego M., ściągającego z niej bombki (straty = 1szt. Bardzo dobry wynik!). Powoli kształtuje się u mnie lista postanowień noworocznych, które nie będą w tym roku zbyt ekscytujące i szalone a raczej skromne i przyziemne. Czeka nas bez moich wizji bardzo pracowity rok :)



1. Na mojej liście (surprise, surprise!) nie znajdzie się zrzucenie nadprogramowych kilogramów bo mi się to w tym roku nie opłaca :), może w przyszłym roku. Z całą pewnością ograniczę słodycze, mam nadzieję, że nie będę musiała tego zrobić z przymusu. 
2. Zacznę od początku wyzwanie "Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu" i przy tym zrealizuję wyzwanie "Przeczytaj 52 książki w roku". Postępami postaram się tu chwalić co miesiąc. Myślę, że pójdzie mi bardzo sprawnie :) Mój cel: 171cm.

3. Ograniczę sól, moją ulubioną "przyprawę" (niechętnie, nawet bardzo).
4. Oficjalnie oświadczam, że nie kupię nowej książki dopóki nie przeczytam wszystkich książek w mojej "poczekalni" na półkach! Jest ich tam bardzo wiele, myślę, że starczy ich na tegoroczne i przyszłoroczne wyzwanie. 

tyle :)

Odnośnie mojego zeszłorocznego wyzwania czytelniczego, które rozpoczęłam w czerwcu, udało mi się przeczytać ok. 58cm :) Do 171cm brakuje bardzo dużo, ale od początku wiedziałam, że w pół roku nie zdążę się uwinąć. Teraz zaczęłam bardzo żwawo już 1. stycznia i myślę, że uda mi się dobić do tej granicy bardzo szybko. Kiedy to mi się uda, mam w zanadrzu już kolejne postanowienie, którym się nie będę jeszcze dzielić ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz