16 marca 2015

Pokoik dla dziecka w stylu marynistycznym - inspiracje: ściany

1 komentarz:
 
Stanęło w naszych planach na zrobieniu pokoiku dziecięcego w stylu marynistycznym. Musimy wykorzystać to co mamy, więc to będzie pokój raczej luźno nawiązujący do tego stylu. W takich inspiracjach najczęściej widzimy czerwień i granat, czyli mocne barwy. Ja się trochę ich bałam jeśli chodzi o malowanie ścian, bo taką ciemną farbę w przyszłości trudno jest zamalować. Dlatego zaplanowałam, że te dwa kolory będą królowały w dodatkach. Może kiedyś pochwalę się efektem końcowym, jeszcze trwają prace wykończeniowe, które pochłonęły dużo więcej czasu i pieniędzy niż początkowo zakładaliśmy. Jeszcze długo mój pierwszy "projekt wnętrzarski" będzie dopieszczany. 

Poszukując inspiracji i dekoracji przekopałam internet i znalazłam kilka ciekawych opcji jeżeli chodzi o dekorację ścian. Byłam już bliska dokonywania zamówienia, ale przejechaliśmy się do praktikera i tam znalazłam lampy do pokoiku i piękne naklejki i całkiem zmienił się charakter pokoju. W pierwotnych planach był typowo marynarski, ale ten wystrój jest taki bardziej dorosły. A ja bym chciała, żeby to był pokoik dziecięcy, no i będzie pokoik piracki. Jednak te śliczne naklejki muszę wszystkim polecić, może dla nastolatków?


To tylko wycinek z bogatego zbioru wzorów dostępnych w sklepie internetowym w dziale marine pod adresem: http://www.nietylkona.pl/category/naklejki-marine 
Jeżeli nie wiecie jak takie naklejki wykorzystać, skomponować na ścianie to polecam odwiedzić prowadzonego, przez ten sklep bloga, w którym zamieszczają m.in. aranżacje swoich klientów. Link do etykiety marine: http://www.nietylkona.blogspot.com/search/label/marine

Bogaty asortyment oferują również sklepy na allegro. Tam również miałam upatrzoną naklejkę. Można tam znaleźć typowo dziecięce naklejki ale również szablony, które nadają się również do dekoracji salonu, kuchni, sypialni. Zdjęcia z przykładowej aukcji z motywem statku:



Taką przykładową aranżację znalazłam u użytkownika zielonaowca24.

Naklejki są bardzo tanim, szybkim i efektownym elementem wystroju wnętrz! Może macie w swoim domu pustą ścianę, której czegoś brakuje? Ja się skupiam na motywie marine, ale wybór jest przeogromny! Zachęcam do poszukiwań :) Jeżeli dopiero planujecie malowanie to nie szkodzi by już popatrzeć na takie dekoracje, przeglądając naklejki wpadłam na nowe pomysły odnośnie ścian, całkiem zmieniłam plany! Każda inspiracja jest przydatna :)

1 komentarz:

  1. Najłatwiej jest urządzić pokój malutkiego dziecka, ponieważ jak już jest starsze to ma własny gust i upodobania. Szukając w internecie inspiracji znalazłam też kilka ciekawych projektów tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/pokoj-dzieciecy . Myślę, że warto wziąć je pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń