06 marca 2015

Cuda na drutach dla niemowląt - inspiracje

2 komentarze:
 
Sama drutuję od niedawna, więc wiele z tych pięknych inspiracji leży wciąż w sferze marzeń dla mnie. Może nie chodzi o same umiejętności a raczej o brak odwagi by porwać się na zrobienie samodzielnie takiego cuda. Powoli się przełamuję i wychodzę z czapeczek i robię coś nowego - malutki śpiworek w rozmiarze 62, na który się pokusiłam po przeczytaniu książki "Ciąża tydzień po tygodniu". Była tam bardzo prosta instrukcja, którą już tu nawet opublikowałam KLIK

Mimo, że już od dawna potrafię robić na szydełku to za nic w świecie nie wychodzi mi zrobienie maleńkich bucików - ani ze schematu ani gdy robię je naśladując filmiki na youtubie. Tą sprawą też mam się zająć w najbliższym czasie. Coś robię źle, może zamykam łańcuch nie tak jak trzeba albo zaczynam nie od tego oczka? 

Tymczasem wklejam kilka inspiracji, może wkrótce się i ja odważę coś takiego stworzyć?















2 komentarze:

  1. Jak ja się uczyłam to po kilku nudnych i nieskończonych szalikach, zrobiłam sobie sweter (bez wzoru, internetu itp.)mnie to pomogło. Jednak teraz uczę sie robić na szydełku i muszę korzystać ze schematów by to co robię miało jakiś kształt. A co do paputków to spróbuj z tego wzoru :http://zkolowrotkiemwsrodzwierzat.blog.pl/2015/02/24/jak-zrobic-kapciucha/ Może się uda ja jeszcze z niego nie korzystałam ale wydaje się łatwy.Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za linka, obejrzałam i zupełnie nie mój poziom zaawansowania :) ale może kiedyś, na przyszłą zimę? Kto wie ;)

      Usuń