14 listopada 2014

Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu: 28,5cm

Brak komentarzy:
 


Wywiad z wampirem przeczytałam z ciekawości, wiele osób chwali film, ktoś inny chwalił mi książkę. Początkowo mnie wciągnęła. Zaczęłam ją czytać późnym latem, szybko pochłaniałam strony leżąc w hamaku. Jednak na pewnej stronie przestała mnie interesować. Analizowanie przez wiele stron mrocznej strony natury ludzkiej na przykładzie życia wampirów to nie mój klimat. Dlatego skończyłam ją czytać trzy tygodnie temu, z ulgą. Zakończenie mnie rozczarowało :(
Kilka słów o czym jest książka. Zgodnie z tytułem jest to wywiad z wampirem. Dziennikarz przeprowadza rozmowę o jego życiu jako człowiek, przemianie w wampira i życiu w nowym ciele i rzeczywistości.
Lubię czytać książki wielokrotnie, zwłaszcza jeżeli mi w pierwszym momencie nie pasuje, wydaje mi się, że czegoś nie doczytałam i dlatego tracę zainteresowanie. Do tej książki jednak już na pewno nie wrócę. Obejrzę za to film.

"Wampirowatą" serię książek zamkną księgi czwarta i piąta "Pamiętników wampirów". Seria autorstwa L.J. Smith zainteresowała mnie z powodu amerykańskiego serialu o tym samym tytule. Niestety nie ma on za wiele wspólnego z pierwotnym pomysłem autorki. Serial jest przebojowy, pełen zwrotów akcji, trzymający w napięciu. Książki są niestety mierne. Ciekawą i wciągającą okazała się ostatnia część losów bohaterów serii. Napisana została jednak przez ghostwrightera. Krótko na temat fabuły. Losy braci Salvatore, wampirów od dziesięcioleci, w których życie wkracza piękna Elena, a może bracia Salvatore wkraczają w życie Eleny? Niezależnie od tego ich życia jak w wielu powieściach dla młodzieży, połączy nierozerwalny trójkąt miłosny. Okaże się, że wśród zwykłych mieszkańców małego miasteczka Fell's Church kryje się wiele istot nadprzyrodzonych... W serii ukazało się 13 książek. Książki wydawnictwa Amber składają się z kilku oryginalnych książek w księgi (po 2 lub 3 książki na księgę albo pojedyncze - w zależności od objętości). Do tych książek również nie wrócę. Przeważnie uważam, że książki są lepsze od filmów. Jednak serial na podstawie tej serii książek bije je na głowę. 

Tak jak pisałam zamykam "wampirowatą" serię książek. Wracam do dzieciństwa! Z całą pewnością nie zdołam dobrnąć do wyniku 171cm do końca tego roku, kto wie może zdążę do 1 czerwca 2015r. 

Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu:
Start: 1 czerwca 2014r.
Wynik: 28,5 cm
Zostało: 142,5 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz