03 sierpnia 2015

Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu + 52 książki w rok: 69cm

Brak komentarzy:
 
"Harry Potter był chłopcem niezwykłym. Wystarczy powiedzieć, że ze wszystkich pór roku najbardziej nienawidził letnich wakacji, a można też dodać, że naprawdę chciał odrobić wszystkie prace domowe zadane na lato, ale musiał się tym zajmować w tajemnicy, kiedy wszyscy już spali. No i  był  czarodziejem."



Książkowo i filmowo wakacje upływają mi przy Harrym Potterze! Bardzo lubię tą serię dlatego to dla mnie wielka przyjemność. W lipcu udało mi się obejrzeć cztery filmy i przeczytać trzy książki z serii. Obawiam się, że mogę mieć kłopot by wyprzedzać ekranizacje w tv w sierpniu ale muszę być dobrej myśli. Najdłuższa część już za mną!




Mój lipcowy wynik to 14cm. Przeczytałam trzy książki z serii J. K. Rowling: Harry Potter i więzień Azkabanu, Harry Potter i Czara Ognia oraz Harry Potter i Zakon Feniksa
Do "czary ognia" czytałam książki jeszcze w gimnazjum. Czarę przeczytałam w dwa dni, w tygodniu szkolnym, na tamte czasy to był duży wyczyn choć czytałam niemało. Kolejne części nadrobiłam już na studiach. Kolejny raz objawiła się moja słaba pamięć. Nie pamiętałam zbytnio szczegółów fabuły, mimo, że czytałam więcej niż raz każdą z książek. Za to przy oglądaniu filmów Ł. kolejny raz pokazał swoją fenomenalną pamięć. Ja świeżo po lekturze książki nie pamiętałam co się wydarzy a on zadawał mi pytania czy w tej części wydarzy się coś takiego... albo że nie było jeszcze jakiegoś wątku... No cóż, ale listy zakupów to nie spamięta :) Zakon Feniksa to już mniej lubiana przeze mnie część. Troszkę jest dla mnie rozwlekła. 

Do końca roku zostało mi 5 m-cy a do wyniku 102cm! Chyba chciałabym być niższa :) 20cm na miesiąc to chyba nieosiągalny dla mnie wynik, zwłaszcza przy malutkim bobasku, choć nigdy nie wiadomo - będę walczyć! :)

Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu:
Start: 1 stycznia 2015r.
Wynik: 69 cm
Zostało: 102 cm

Przeczytaj 52 książki w roku - 25/52

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz