12 kwietnia 2015

Pan Kogut z wydmuszki i kolorowe logo

Brak komentarzy:
 

Planów i pomysłów na świąteczne dekoracje miałam w tym roku zdecydowanie więcej niż czasu na ich wykonanie. Ograniczyłam się zatem do przyozdobienia okna narcyzami i owsem kupionymi w tesco w dekoracyjnych doniczkach, jajkiem otrzymanym w prezencie i kogucikiem, który na szybko stworzyłam. Wydmuszek miałam uszykowanych mnóstwo, udało mi się jedynie zabarwić je na różne kolory i stworzyć logo naszego kulinarnego bloga. Z pozostałych nic nie zrobiłam i poszły do kosza. Pozostawiam więc dla potomnych pomysł na szybką dekorację wydmuszki - nos i grzebień wycięłam z samoprzylepnej wycinanki, wydmuszka osadzona jest na wykałaczce do szaszłyków, gniazdko zrobiłam z kolorowego sianka (zielony słabo się oznacza na tle owsa).

A tu moje kolorowe blogowe wydmuszki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz