14 lutego 2015

Dekoracja pokoju dziecięcego lub przyjęcia

1 komentarz:
 

Pisałam już pewnie, że jesteśmy po roczku M. Przyjęcie organizowaliśmy w restauracji, nie mogłam sobie odmówić jednak choć prostej dekoracji w dniu urodzin M. Na szybko wpadłam na pomysł by zrobić takie łatwe koła z kolorowego papieru.


Koła zawisły w salonie, nad stołem. Jak je stworzyć? Potrzebujecie bloku rysunkowego z kolorowymi kartkami lub papier kolorowy do drukarki. My użyliśmy tego drugiego, takie kartki są cieńsze, łatwiej się zginają. Do dekoracji na pierwszym zdjęciu użyliśmy papieru w trzech rozmiarach - a3, a4 i a5. Do jednego kółka potrzeba dwóch kartek. Każdą kartkę zaginamy jak harmonijkę węższą stroną, zginamy na pół i łączymy taśmą dwustronną lub zszywaczem - w ten sposób otrzymy taki wachlarz połówkę koła. Zszywaczem lub taśmą dołączamy drugą połowę. Dziurkaczem robimy otwór do tasiemki. Ja zawiesiłam  ozdoby w kilku miejscach w pokoju, na różnej długości. Warto też zawiązać tasemkę przez środek kółka  aby się nie rozkładały, trzymały wzór koła.

1 komentarz: