28 lutego 2015

Pudełko z papieru na prezent lub drobiazgi

Brak komentarzy:
 
Luty dobiega końca, u nas był pełen pracy, ekscytujących wydarzeń i nowych doświadczeń. Dzisiaj podaję dalej pomysł na efektowne zapakowanie niewielkich prezentów np. krawata. Potrzebujemy tylko dwóch kartek papieru kolorowego, nożyczek i samoprzylepnej kokardki. Całość zajmie nam pewnie z 5 minut! Wychodzi już przy pierwszej próbie. Moje pudełko ma wymiary ok. 15x15cm. Aby otrzymać pudełko tej wielkości potrzebujemy kwadratowych arkuszy papieru o szerokości 30cm. Aby było łatwiej włożyć górną część pudełka na dolną warto by drugi arkusz papieru był chociaż pół centymetra węższy (każdy bok kwadratu). 





Jak widać opakowanie to było doskonałe do krawata. Takie właśnie reniferowe krawaty otrzymali moi najbliżsi mężczyźni od Gwiazdora, więc kilka tych pudełek musiałam stworzyć. Żałowałam, że prezenty dla reszty rodziny nie mieściły się w takie efektowne opakowanie. Polecam użyć bristolu. 


Inspiracji zaczerpnęłam jak widać ze strony kobieceinspiracje.pl Dla większej stabilności dołożyłam do środka dno i górę wyciętą z papieru w tym samym kolorze. Można równie dobrze przykleić zakładki.

Pudełko z mniejszego arkusza papieru będzie doskonale się nadawało do zapakowania biżuterii. Z arkusza 21x21cm wyszło mi pudełko o wymiarach 7,5x7,5cm. Zbieram tam teraz jakieś koraliki, guziczki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz